На турнірі гратимемо в українську версію Каркассон.
Участь у чемпіонаті безкоштовна, ви оплачуєте лише вартість відвідування Клубу і після участі у змаганні можете далі залишитися без будь яких доплат на ігротеку.
Якщо ви хочете взяти участь у турнірі та випробувати свої сили в чесній битві з найпристраснішими шанувальниками культового єврогейма — зв’яжіться з нами за номером телефону (097)-215-69-97 або напишіть адміністратору в Telegram: @CBGAdmin.
Регламент Чемпіонату світу з гри Каркассон (Carcassonne)
Поточний національний чемпіон у Каркассон від кожної країни буде запрошений взяти участь у фіналі Чемпіонату світу з Каркассону.
У турнірі використовується швейцарська система, із застосуванням методу Бухгольца (або Солкова), а саме тай-брейку (найнижчий результат суперника відкидається) у стартовій фазі попереднього відбору.
Попередній відбір — це 5-раундовий турнір за столами для двох гравців.
Після цих п’яти раундів вісім найкращих гравців грають у чвертьфінал
-
ЧВЕРТЬФІНАЛ 1: 1 місце проти 8 місця,
-
ЧВЕРТЬФІНАЛ 2: 2 місце проти 7 місця,
-
ЧВЕРТЬФІНАЛ 3: місце 3 проти 6 місця та
-
ЧВЕРТЬФІНАЛ 4: місце 4 проти 5 місця ).
Початковий гравець — це гравець із кращими результатами в попередньому раунді.
Переможці чвертьфінальних ігор грають у півфінальні ігри
У цьому раунді переможець 1-го чвертьфіналу грає проти переможця 4-го чвертьфіналу, а переможець 2-го чвертьфіналу грає з переможцем 3-го чвертьфіналу .
Переможці півфінальних ігор грають у фіналі.
Ті, хто програв, грають у гру за ранг 3.
Стартовим гравцем у раундах на вибування ми називаємо гравця, який має кращі результати після попереднього етапу відбору. У малоймовірному випадку нічиєї у цих іграх (чверть- та півфінальний раунд) стартовий гравець автоматично програє.
У фіналі беруть участь два переможці півфінального поєдинку за звання переможця відбіркового туру чемпіонату світу у Carcassonne. Стартовим гравцем у фіналі є гравець із кращою позицією у попередньому відборі. Якщо гра закінчується внічию (що вкрай малоймовірно), то стартовий гравець автоматично програє.
Гравці, які програли півфінали, змагаються за 3 місце.
Для всіх ігор використовується стандартна коробка гри Каркассон. Фінальний матч буде зіграний у збільшеній версії стандартного набору. Тому гравці отримають більше часу за шаховим годинником (див. нижче).
У всіх іграх будуть використовуватися шахові годинники, які гравці установлять на свої смартфони. Кожен гравець матиме до 15 хвилин для власної гри — якщо він використає весь свій час, то автоматично програє.
Гравець активує годинник суперника, як тільки закінчує свій хід. Хід гравця закінчується ПІСЛЯ того, як він підрахував очки. Тайли встановлюються остаточно, щойно гравець відпускає їх — гравцям не дозволяється змінювати своє рішення щодо розміщення тайлів (і, звичайно, міплів), після того як вони їх відпускають.
Пояснення швейцарської системи для відбіркових ігор:
У відбіркових іграх зараховується кількість перемог (у разі нічиєї кожен гравець отримує 0,5 перемоги). Ми будемо використовувати метод Бухгольца (Солкова) для розв’язання суперечностей. Це означає, що для кожного гравця буде підсумовано кількість перемог його суперників. Для цього результат найслабшого суперника скидається. Якщо все ще є суперечності, то ми використовуємо метод Бухольца (Солкова), відкидаючи найкращий і гірший результат. У разі нічиєї за цим методом різниця переможних очок за всі п’ять партій буде підсумована та використана як тай-брейк.
Розклад першого туру буде визначено жеребкуванням. Після цього розклад буде визначено поточним рейтингом, де гравці з рейтингами 1 і 2, 3 і 4, 5 і 6 і так далі змагатимуться між собою. Крім того, ми подбаємо про те, щоб гравцям не довелося грати один проти одного двічі (якщо це можливо). Тоді буде визначено наступного підходящого гравця в рейтингу (це фактично зробить програмне рішення). У кожній грі стартує той гравець, який починав гру менше разів. У разі нічиєї гравець, який посідає першу позицію в грі, є гравцем старту.
Правила ігор у Каркассон — Пояснення:
Усі ігри проводяться лише за базовою версією гри Каркассон із такими варіантами правил:
Міста з двома плитками дають чотири бали (а не два).
Значення фермера обчислюється так: для кожного лугу обчислюється кількість фермерів, і гравець із найбільшою кількістю фермерів отримує 3 бали за кожне місто на цьому лузі.
Уточнення щодо гри:
Написати коментар